@MonsterOnTour Tweets :
20-11-2017 21:41 uur
Wij zitten weer veilig thuis op de bank na een schitterende reis. Foto's volgen snel. #herinneringen #israel #vakantie #monsterontour

20-11-2017 07:49 uur
Dit uitzicht gaan we zeker missen. Wij zijn onderweg naar het vliegveld. #israel #dodezee #monsterontour #naarhuis

19-11-2017 10:19 uur
Nieuws van @MonsterOnTour : From the north to the south

19-11-2017 07:52 uur
Vandaag nemen wij afscheid van Eilat en de Rode zee. Vanmiddag zitten we aan de Dode zee. #eilat #rodezee #dodezee...

17-11-2017 18:46 uur
Eilat, wat een stad. In zo'n groot hotel hebben we nog nooit geslapen. Vlak aan de rode zee. De weg ernaartoe was s...

17-11-2017 07:54 uur
Vandaag rijden we vanuit het schitterende Tiberias helemaal naar het zuiden. We zullen eindigen in Eilat. #rodezee...

16-11-2017 14:03 uur
Vandaag Beit She'an national park bezocht! Schitterend de overblijfselen uit de Romeinse tijd. #beitshean...

15-11-2017 16:09 uur
Na een prima vlucht aangekomen in Israėl, een nieuw land op een nieuw continent. We slapen in Haifa vannacht....

15-11-2017 07:00 uur
Onderweg naar Israėl :D #vakantie #monsterontour #israel

09-11-2017 14:16 uur
Over 6 dagen is het zover! Dan zitten we in Israėl! Een nieuw land ontdekken en nieuwe herinneringen maken :D...

Oudere tweets »

Kruger Park
Woensdag 19 juli 2017.

18-7-2017

Vandaag nemen we afscheid van Susan en Oscar. We rijden naar het Kruger Park, via de Phabeni Gate komen we het park binnen. Onze eerste sighting zijn een paar giraffes. Goed begin van de dag! We cruisen lekker door het park. Verder spotten we vandaag heel veel verschillende soorten vogels, impala's, kudu's, een paar zebrabillen, een paar grumpy buffels en ontzettend veel olifanten. Wanneer we een lus rijden zien we een paar olifanten de weg oversteken. We blijven staan kijken en er blijven maar olifanten oversteken, in totaal wel een groep van ongeveer 40 olifanten. Leuk om te zien dat er ook hele kleintjes bij zijn. In totaal hebben we wel 15 minuten staan kijken totdat de kudde voorbij was. We slapen vannacht in Skukuza restcamp, dit is een van de grotere kampen. We hebben er een leuke rondavel. Terwijl we in de avond dit verslag zitten te typen horen we in de verte een hyena. Als we buiten lopen kunnen we ongelofelijk veel sterren zien. Kortom wij genieten hier met volle teugen!

19-7-2017

De wekker gaat vandaag om 5.15uur en om 5.55 uur rijden we door de gate het park weer in. Het is nog donker buiten waardoor we alleen wild kunnen spotten dat op de wegen loopt. Na een half uur begint het te schemeren en kunnen we al wat verder kijken. Het is nog erg koud buiten dus de raampjes blijven nog dicht. Als eerst spotten we een schattig klein loopvogeltje. Vervolgens kwamen we uit bij een aantal giraffen, wat is een safari ook zonder giraffen?! De volgende dieren waren wat meer bijzonder, zo zagen we een mongoose en 2 gieren waarvan er 1 op een nest zat. In het water spotten we verschillende hippo's en een familielid van de ooievaar. Ook het volgende dier wat we zagen was een vogel en wel een bataleur, dit vinden wij een van de mooiste vogels die we hier hebben gezien. Vervolgens kwamen de apen, altijd leuk om naar te kijken. En een hele bijzondere sighting, een leeuw die vlak langs de auto kwam gelopen. Zo dichtbij dat we zelfs het raampje even dicht hebben gedaan. Daarna kwamen er nog een paar gieren, een bushbock, vele olifanten, krokodillen in alle maten, heel veel mooie en bijzondere vogels waaronder de Afrikaanse reuzenijsvogel, een schildpad, kudu's, (eindelijk) zebra's en gnoe's. We hebben tijdens de lunch een hele tijd bij een waterplaats gestaan, heerlijk rustgevend om alle dieren zo te zien leven. We slapen vandaag bij Bushwise in Marloth Park, dit ligt aan de onderkant tegen het Kruger Park aan. We komen aan bij de accommodatie en worden hartelijk ontvangen. Onze kamer heeft een balkon met uitzicht op de krokodillenrivier en het Kruger Park. Vandaag zouden we eigenlijk een microlight vlucht hebben, maar wegens teveel wind is deze verplaatst naar morgenochtend. Eigenlijk wel lekker nu hebben we de tijd om even te relaxen. Op ons balkonnetje in de zon met een biertje is het goed vertoeven. We maken nog een wandeling langs het hek van het park alvorens we ons op gaan frissen voor het eten. Het eten wordt buiten geserveerd, in een door kaarsen verlichtte tuin. Het schept al meteen heel veel sfeer. We genieten van een heerlijk 3-gangen menu en gaan goed gevuld terug naar onze kamer. We kijken nog een keer foto's van vandaag en vallen tevreden in slaap.

Deel dit bericht via:
Share via Twitter

Geen Facebook? Reageer dan via ons contactformulier, vinden we leuk!

Monster On Tour | Hosting, layout & webdevelopment: Berkie Internet Solutions © 2012-2018.