@MonsterOnTour Tweets :
06-08-2018 07:20 uur
Wij zijn onderweg naar Sloveniė. Wij zijn te volgen op Polarsteps #monsterontour

20-11-2017 21:41 uur
Wij zitten weer veilig thuis op de bank na een schitterende reis. Foto's volgen snel. #herinneringen #israel #vakantie #monsterontour

20-11-2017 07:49 uur
Dit uitzicht gaan we zeker missen. Wij zijn onderweg naar het vliegveld. #israel #dodezee #monsterontour #naarhuis

19-11-2017 10:19 uur
Nieuws van @MonsterOnTour : From the north to the south

19-11-2017 07:52 uur
Vandaag nemen wij afscheid van Eilat en de Rode zee. Vanmiddag zitten we aan de Dode zee. #eilat #rodezee #dodezee...

17-11-2017 18:46 uur
Eilat, wat een stad. In zo'n groot hotel hebben we nog nooit geslapen. Vlak aan de rode zee. De weg ernaartoe was s...

17-11-2017 07:54 uur
Vandaag rijden we vanuit het schitterende Tiberias helemaal naar het zuiden. We zullen eindigen in Eilat. #rodezee...

16-11-2017 14:03 uur
Vandaag Beit She'an national park bezocht! Schitterend de overblijfselen uit de Romeinse tijd. #beitshean...

15-11-2017 16:09 uur
Na een prima vlucht aangekomen in Israėl, een nieuw land op een nieuw continent. We slapen in Haifa vannacht....

15-11-2017 07:00 uur
Onderweg naar Israėl :D #vakantie #monsterontour #israel

Oudere tweets »

Oeganda en Rwanda 2012

De verslagen van een heerlijke ontdekkingsreis door Oeganda en Rwanda

Op weg naar huis!
Woensdag 1 augustus 2012.

Onze laatste dag doorgebracht met beestjes kijken in het wildlife educational centre, en uiteraard veel wachten.. 's Avonds om 23uur werden we naar het vliegveld gebracht. Ons laatste ritje in Uganda.

Omstreeks 2 uur vertrok ons propellorvliegtuig naar Ethiopiė. Jammer genoeg was dit vliegtuigje niet ...

Terug naar Entebbe
Maandag 30 juli 2012.

Op ons gemakje ingepakt en per boda-boda naar het taxi-park. In de minibus met 16 man en een kip. Twee uur later in Kampala een zenuwslopende boda-rit door de stad, naar het taxi-park. Om half 2 waren we al bij Entebbe backpackers.

Nu lekker relaxen ...

Relaxdag
Zondag 29 juli 2012.

Vandaag weinig gedaan, alleen een nieuw onderkomen gezocht. Op ons balkon naar een paar palmbomen vol met vleermuizen gekeken en foto's gemaakt toen ze wegvlogen.

Raften op de witte Nijl
Zaterdag 28 juli 2012.

Vanmorgen om 8.15uur reed de bus voor. Op weg naar ons avontuur. Eerst nog even iets drinken en sommige nog omkleden. Daarna kregen we allemaal een reddingsvest, helm en een peddel. De groepen werden verdeeld en we kregen een gids, Ollow. Op naar de ...

Souvenirs
Vrijdag 27 juli 2012.

Vandaag op souvenirjacht geweest. In alle winkeltjes naar prijzen vragen en uiteindelijk in 1 winkel alle souvenirs kunnen kopen met een goede korting! In de avond op ons gemakje zitten eten. Morgen raften.

Quad safari
Donderdag 26 juli 2012.

Vandaag staat de 2 daagse quad-safari op het programma. Althans dat dachten we. Met de boda naar een of andere uithoek van Jinja. Daar moeten we een formulier invullen met wat we gaan doen en onze gegevens. We kruisen de 2 daagse aan, maar ...

De volle bus
Woensdag 25 juli 2012.

Vandaag word een echte reisdag. Ons ontbijt krijgen we mee in een papieren zakje. De boot vertrekt om 8 uur. Er wordt uitgebreid afscheid genomen en gevraagd wanneer we terug komen. Eenmaal op het vaste land hebben we mazzel en zitten meteen in een ...

Het strand
Dinsdag 24 juli 2012.

Lekker geluierd op het strand. Even wat zon uren pakken. Na de lunch naar het stadje gelopen. Berg op met 25 graden. Onderweg een hele groep kleine aapjes gezien.

's Avonds na het eten nog even bij het kampvuur gezeten. Weer even heerlijk praten en ...

Het resort
Maandag 23 juli 2012.

Zoveel honderden muggen als gisteren op de muren en buitenplafonds zaten, zoveel lagen er vandaag op de grond in het hele huisje.

Een echte relax dag vandaag! Beetje lezen en puzzelen op het strand. Morgen waarschijnlijk nog zo'n dag, dus geen verslag. We willen jullie ...

Ferry
Zondag 22 juli 2012.

Na een karig ontbijtje even een boodschap gedaan. De tassen zijn weer gepakt en we stappen achterop de boda op naar de ferry. Het was een leuk ritje op de boda door allerlei vage buurten. Om 10 uur aangekomen, de ferry vertrekt pas om ...

Lees verder »

Genocide memorial en de vlucht terug naar Uganda
Zaterdag 21 juli 2012.

Ontbeten en afgerekend in het hostel. De tassen daa gelaten en met de motor-taxi naar het memorial center gegaan. Sam stond doodsangsten uit achter op de motor. Het memorial center was erg bijzonder, erg veel info over voor-tijdens-na de genocide. Tijdens de genocide in ...

Kigali
Vrijdag 20 juli 2012.

Na het ziekenhuis bezoek naar het centrum van Kigali. In de planning: informeren naar een gorilla tracking, des milles collines bezoeken en de genocide Memorial. Het kantoor waar we kunnen informeren is gesloopt en verplaatst naar een stuk verderop in de stad. Samanta voelt ...

Het ziekenhuis
Donderdag 19 juli 2012.

Via de emergency het ziekenhuis in. Neem maar even plaats. Even een formulier invullen en meteen 5000 francs betalen voor je consult. Wederom plaatsnemen. De broeder roept me binnen en vraagt naar de klachten. Meteen de standaardcontroles doen, bloeddruk, pols, temperatuur en zuurstof in het ...

De grensovergang naar rwanda
Woensdag 18 juli 2012.

Vanmorgen al vroeg aan het ontbijt met onze 2 zuid-afrikaanse reisgenoten. De "taxi" was een half uur te laat. Voordat we de stad uit waren, al 3 keer gestopt. Lopend de grens over en 2 stempels rijker. Grensovergang viel alles mee, we waren in ...

De busreis
Dinsdag 17 juli 2012.

Wat een rumoerige stad, zelfs het grootste deel van de nacht hoor je de taxi's en de boda-boda's af en aan rijden. Onze raampjes hielden dat geluid niet tegen. Om 7 uur ontbijt van verse ananas, meloen en banaan. Gevolgd door een omelet met ...

Lees verder »

Ons avontuur naar en vooral door Kampala
Maandag 16 juli 2012.

Om 7 uur op. Na het ontbijt snel vertrokken. Alle Nederlanders waren net voor ons vertrokken op weg naar de projecten om vrijwilligerswerk te doen. We hebben alvast onze laatste nacht en rit naar het vliegveld geregeld. Op naar de taxi. Aan een militair ...

Entebbe
Zondag 15 juli 2012.

Vandaag is het de planning om naar Lake Victoria te lopen. Maar eerst nieuw geld halen en een sim-kaart kopen. Dat is pas moeilijk als je niet met dollars wil betalen en alleen 20000 Rwandese shilling (€6,54) hebt. Dit is het grootste biljet hier ...

Onze eerste belevenissen
Zaterdag 14 juli 2012.

Na een beroerde nacht kwamen we om 6.00 uur aan in een regenachtig Addis Abeba. Het vliegveld stelde weinig voor. Her en der kraampjes met kleding en sieraden en vooral heel veel stoelen. Slechte afzuiging en het rokersgedeelte was onder een openstaand raam. Ons ...

Vertrek
Vrijdag 13 juli 2012.

Weg gebracht door de ouders van Samanta. Na een innige knuffel snel door de poortjes heen. Na een klein uur uitgestapt in Frankfurt. Hier kon het wachten beginnen. Onze laatste europese maaltijd kwam van de MAC. Om 22.00 uur in het vliegtuig naar Ethiopie. ...

De laatste loodjes
Donderdag 12 juli 2012.

Morgen is het dan zover! Ons vliegtuig naar Uganda zal vertrekken. De tassen zijn gepakt en weer opnieuw gepakt en de laatste dingetjes worden nog nagelopen. De rij bij de balie in Dusseldorf kunnen we omzeilen want de boardingpassen zitten in de tas. Nog ...

Proefslapen
Donderdag 28 juni 2012.

Even uitproberen hoe het slapen straks zal zijn in een lakenzak onder de klamboe.

Voorbereidingen
Zondag 24 juni 2012.

Ondertussen zijn de voorbereidingen in volle gang. We hebben onze inentingen gehad en de malaria pillen liggen klaar. De rugzakken liggen te wachten, net als een groot deel van de uitrusting. We hebben de lonely planet al bijna uitgelezen en de taalgids frans al ...

Backpacken in Rwanda en Oeganda
Woensdag 18 april 2012.

De voorbereidingen voor de vakantie zijn begonnen!! Helaas dit jaar zonder ons Monster op vakantie maar toch een grote ervaring die we tegemoet gaan. De reisgids voor Oost-Afrika is onderweg en morgen gaat Samanta haar paspoort ophalen. Daarna kunnen we de vlucht gaan boeken. ...

Lees verder »

Monster On Tour | Hosting, layout & webdevelopment: Berkie Internet Solutions © 2012-2018.