@MonsterOnTour Tweets :
06-08-2018 07:20 uur
Wij zijn onderweg naar Sloveniė. Wij zijn te volgen op Polarsteps #monsterontour

20-11-2017 21:41 uur
Wij zitten weer veilig thuis op de bank na een schitterende reis. Foto's volgen snel. #herinneringen #israel #vakantie #monsterontour

20-11-2017 07:49 uur
Dit uitzicht gaan we zeker missen. Wij zijn onderweg naar het vliegveld. #israel #dodezee #monsterontour #naarhuis

19-11-2017 10:19 uur
Nieuws van @MonsterOnTour : From the north to the south

19-11-2017 07:52 uur
Vandaag nemen wij afscheid van Eilat en de Rode zee. Vanmiddag zitten we aan de Dode zee. #eilat #rodezee #dodezee...

17-11-2017 18:46 uur
Eilat, wat een stad. In zo'n groot hotel hebben we nog nooit geslapen. Vlak aan de rode zee. De weg ernaartoe was s...

17-11-2017 07:54 uur
Vandaag rijden we vanuit het schitterende Tiberias helemaal naar het zuiden. We zullen eindigen in Eilat. #rodezee...

16-11-2017 14:03 uur
Vandaag Beit She'an national park bezocht! Schitterend de overblijfselen uit de Romeinse tijd. #beitshean...

15-11-2017 16:09 uur
Na een prima vlucht aangekomen in Israėl, een nieuw land op een nieuw continent. We slapen in Haifa vannacht....

15-11-2017 07:00 uur
Onderweg naar Israėl :D #vakantie #monsterontour #israel

Oudere tweets »

Zuid-Afrika en Lesotho 2016

Onze laatste trip met ons Monster in zuiderlijk Afrika voorlopig.

Einde van een mooie reis
Donderdag 14 januari 2016.

10 januari 2016
We verlaten ons mooie plekje bij het water en rijden terug langs alle hutjes en dorpjes. We slaan linksaf de N2 op richting East Londen. Na een paar uurtjes tuffen komen we aan in de wijk Lahoon, hier doen we nog even ...

Hole in the Wall
Zaterdag 9 januari 2016.

7 januari 2016
We rijden weg van deze mooie rustige camping. Op de gravelweg rijden we langs diverse boerderijen en zien veel vee en vogels, onder andere veel ooievaars. Tijdens ons ritje treffen we ook een heuse wegversperring aan van een kudde van misschien wel ...

Een spannende route
Donderdag 7 januari 2016.

3 januari 2016
Om 6 uur zijn we weer wakker, zoals iedere morgen. Op ons gemakje eten we een ontbijtje en drinken nog wat. We rijden via een schitterende binnendoor route door de bergen naar Howick. Bij de supermarkt onderweg hebben we een lekkere ham-kaas ...

Een onverwacht avontuur
Zaterdag 2 januari 2016.

1 januari 2016

Na een heerlijke nacht slapen in ons eigen bedje staan we verkwikt weer op. We doen onze laatste voorbereidingen en rijden hier dan echt weg. Onze planning van vandaag is om ongeveer te rijden tot aan Harrismith. We beginnen de dag met ...

Lees verder »

Het begin van een nieuw avontuur
Donderdag 31 december 2015.

30 december 2015

Helemaal bepakt en bezakt stappen we in de taxi om 6.30 uur. Op het station aangekomen nemen we nog even de tijd om een kop koffie en thee te halen, dan stappen we de trein in op weg naar Schiphol Airport. We ...

De plannen veranderd
Zondag 8 november 2015.

Zoals jullie wel weten zijn wij eind mei teruggekomen na een schitterende reis van 3 maanden door Zuidelijk Afrika. Echter zonder ons Monster. Deze hebben we gestald in Benoni, vlakbij Johannesburg. aan het originele plan om de auto door de jaren heen naar huis ...

Lees verder »

Monster On Tour | Hosting, layout & webdevelopment: Berkie Internet Solutions © 2012-2018.